עיצוב משרדים ועיצוב מרכז כנסים – מרכיבים רבים

עיצוב משרדים וגם עיצוב מרכז כנסים טומנים בחובם מרכיבים רבים. הסוד המקצועי בתכנון הנו השילוב האולטימטיבי של הפונקציונאליות הנדרשת מחד, עם האווירה המזמינה והנעימה מאידך.

עיצוב משרדים שמשווקים את עצמם

תכנון משרד ועיצוב המשרד מהווה מרכיב חשוב בהצלחתו למלא את ייעודו, להיתפס על ידי אנשים כמקום שנעים לשהות בו. לעובדיו הוא מהווה סביבת עבודה נוחה, ארגונומית, המאפשרת זרימה טובה וחופשית של אור, אוויר, תקשורת פתוחה וזרימת מידע פנים ארגוני. לעיצוב יפה יש לא רק טעם אסתטי אלא השפעה על האווירה, על תפוקת העובדים, על יחס הלקוחות, הספקים, האורחים וכל באיי המשרד. משרד המתוכנן בקפידה ומעוצב בטעם טוב משווק את עצמו, הוא בעל ערך מוסף חשוב, שהשפעתו מצטברת.

עיצוב מרכז כנסים אולטימטיבי

תכנון מרכז כנסים ועיצוב מרכז כנסים מחייב חשיבה בגדול ועם זאת, שימת לב מוקפדת לפרטים קטנים. נקודות שחשוב להידרש אליהן בתכנון ובעיצוב:

  1. יצירת מרחב המאפשר חופש תנועה ומקל על מפגש בין אנשים.
  2. אקוסטיקה טובה המאפשרת שמיעה ברורה ומובנת של הנדרש, תוך מניעת רעשים וצרימות.
  3. הקניית מאפיינים עיצוביים המשדרים איכות ועצמה.
  4. מקום שיהווה בחירה טבעית, מתבקשת ומועדפת לארגון כנסים.
  5. חשיבות לתכנון של מבואה מזמינה ונעימה לבאיי המקום.
  6. תכנון אלמנטים שיאפשרו קישוט ודקורציות שונות בהתאם לאופי המקום ואופי האירוע.
  7. אזורי הפסקה, פגישות בלתי פורמליות, פינות קפה והסתודדות, אלו חלק מפרטי התכנון שיאפשרו לבאיי המקום לייצר ערך משני ונוסף למטרות האירוע המרכזיות, כגון: יצירת היכרויות, קשרים עסקיים והזדמנויות עסקיות.
  8. עיצוב תאורה משוכללת, עם עוצמות אור משתנות, עם יכולת למקד אלומת אור על פי הנדרש.
  9. סביבת הכנס צריכה להיות מטופחת.  גינה ובה פינות ישיבה, בהן ניתן לקחת פסק זמן במהלך הכנס, מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מהמתחם הבנוי והמקורה. המרחב החיצוני, המטופח והמושקע נתפס כחלק בלתי נפרד מהמבנה המרכזי.

כשם שסוף מעשה במחשבה תחילה, כך, בהתאמה, תכנון ועיצוב מקצועיים, איכותיים עם גימור מלוטש של משרדים ומרכז כנסים, מאפשרים להפיק את מלוא התועלת הגלומה בהם עבור המשתמשים בהם ובעליהם.

לעיצוב דירות

לעיצוב חנויות

לעיצוב בתים פרטיים